INFORMACIÓ
Hola som alumnes de 4rt ESO de l'Institut Antoni de Martí Franquès.
Estem fent un projecte per a crear una empresa. Hem decidit anomenar-la ShawShop.
En aquesta pàgina podràs vendre i comprar articles amb altres persones de tot arreu.

Comentaris
Publica un comentari a l'entrada